Twoje dane osobowe będą użyte do przetworzenia zamówienia, ułatwienia korzystania ze strony internetowej oraz innych celów opisanych w naszej polityka prywatności.
1. Wprowadzenie
2. Zasady ogólne
3. Składanie zamówienia
4. Płatności, ceny i terminy dostaw
5. Odbiór towaru
6. Odstąpienie od umowy
7. Reklamacje
8. Prawa autorskie i odpowiedzialność
9. Użytkowanie towaru
10. Postanowienia końcowe
1. Wprowadzenie
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.dobranocka.sklep.pl
Sprzedającym jest: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA GRACJA
z siedzibą: ul. Marii Konopnickiej 11, 23-400 Biłgoraj
prowadzący działalność na podstawie działalności gospodarczej, podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej wpisany pod numerem NIP: 9182163243, Regon: 061740554, znany także zamiennie „Usługodawcą”. Kontakt z usługodawcą można uzyskać korzystając z adresu poczty elektronicznej: info@dobranocka.sklep.pl
2. Zasady ogólne
Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym dobranocka.sklep.pl przez kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
Sklep internetowy dobranocka.sklep.pl prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internetowej.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym dobranocka.sklep.pl są nowe, które zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Składanie zamówienia
Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową dobranocka.sklep.pl
- Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który towar ma być wysłany, oraz nr telefonu i adres e-mail.
- W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający podejmie próbę kontaktu z Kupującym. Jeśli kontakt z kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania zamówienia.
- Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania Zamówienia w przyszłości. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail, hasło jest ciągiem znaków ustalonych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
- Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
- Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub zaksięgowaniu wpłaty przez serwis płatności online. Wybierając sposób płatności przy odbiorze, rozpoczęcie realizacji zamówienia rozpoczyna się po złożeniu zamówienia.
4. Płatności, ceny i terminy dostaw
- Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym dobranocka.sklep.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają podatek VAT).
- Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
- Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Towar jest dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatu InPost
- Wysyłka towaru zostanie zrealizowana przez Sprzedającego w terminie do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności dokonanej przez klienta na rachunku bankowym sprzedawcy.
- Sprzedawca dopuszcza formy płatności:
- za pośrednictwem systemu płatności: Przelewy24.
(operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068).
a. płatności BLIK,
b. Płatności poprzez przekierowanie do wybranego banku.
- tradycyjny przelew bankowy na poniższy rachunek sprzedającego:
Firma: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA GRACJA
Adres: ul. Marii Konopnickiej 11, 23-400 Biłgoraj
Numer rachunku: 72 1090 2590 0000 0001 3590 5498
Tytułem: Numer zamówienia otrzymany w mailu po złożeniu zamówienia.
- Płatność za pobraniem – bezpośrednio u Kuriera realizującego zlecenie.
- Kupujący jest obciążony kosztami dostawy (wysyłki). Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju płatności wybranej przez Klienta a także sposobu dostawy:
- 0 zł – całkowity koszt zamówienia, powyżej 250 zł.
Dostępne sposób płatności dla tego rodzaju wysyłki:
1. Tradycyjny przelew bankowy.
2. Przelew za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24.
- 0 zł – odbiór osobisty zamówienia w siedzibie firmy przy: ul. Marii Konopnickiej 11, 23-400 Biłgoraj w terminie uzgodnionym ze sprzedawcą.
Dostępne sposób płatności dla tego rodzaju wysyłki:
1. Tradycyjny przelew bankowy.
2. Przelew za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24.
- 15,10 zł – paczkomat InPost.
Dostępne sposób płatności dla tego rodzaju wysyłki:
1. Tradycyjny przelew bankowy.
2. Przelew za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24.
- 16,40 zł – kurier InPost.
Dostępne sposób płatności dla tego rodzaju wysyłki:
1. Tradycyjny przelew bankowy.
2. Przelew za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24.
- 16,90 zł – paczkomat InPost POBRANIE.
Dostępne sposób płatności dla tego rodzaju wysyłki:
1. Płatność bezpośrednio w paczkomacie InPost (BLIK, Apple Pay, Google Pay).
- 17,80 zł – kurier DPD.
Dostępne sposób płatności dla tego rodzaju wysyłki:
1. Tradycyjny przelew bankowy.
2. Przelew za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24.
- 21 zł – kurier InPost za pobraniem.
Dostępne sposób płatności dla tego rodzaju wysyłki:
1. Bezpośrednio u kuriera realizującego zlecenie.
Dowód sprzedaży – paragon należy zachować na wypadek ewentualnych zwrotów lub reklamacji.
Fakturę wystawiamy na życzenie Klienta. Do wystawienia faktury Klient musi wypełnić pole NIP oraz pole NAZWA FIRMY w formularzu, podczas składania zamówienia.
5. Odbiór towaru
- Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
- W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
6. Odstąpienie od umowy
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni od daty wysłania towaru. (podstawa prawna: art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 Art.27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33, art.34 ust.2 i art.35.
- Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt nie będzie uszkodzony oraz nie będzie nosił śladów użytkowania.
- W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres siedziby Usługodawcy.
- Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę.
- W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w punkcie 3 niniejszego paragrafu wymagania, odstąpienie od umowy zostanie zatwierdzone.
- W ciągu 7 dni roboczych, sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto klienta.
7. Reklamacje
- Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. (Dz.U.2002.141.1176 z późn. zm.
- Zgodnie z polskim prawem, jeśli towar jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy. Zwrot pieniędzy, który jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy, jest możliwy tylko wówczas, gdy żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe albo będzie wymagało nadmiernych kosztów.
- Reklamacji nie podlegają: naturalne zużycie produktów, uszkodzenia mechaniczne (wyrwania, obicia), uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji oraz wady jawne, widoczne w momencie otrzymania przesyłki a niezgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
- Na rozpatrzenie Twojej reklamacji mamy 14 dni roboczych. W tym czasie poinformujemy Cię o wyniku procesu reklamacyjnego oraz, jeśli Twoja reklamacja zostanie uznana, o możliwym sposobie i przewidywanym czasie jej realizacji. Czas ten uzależniony jest od rodzaju wady i jest ustalany indywidualnie – zawsze staramy się jednak, żeby był on jak najkrótszy i dogodny dla Klienta.
- W przypadku uznania reklamacji, koszt wysyłki naprawionego/wymienionego produktu, w ramach reklamacji, pokrywa sklep internetowy: dobranocka.sklep.pl
8. Prawa autorskie i odpowiedzialność
Sklep dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwie różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Klienta. Różnice w powyższym zakresie dotyczące towarów nie mogą stanowić podstawy do złożenia przez Klienta reklamacji nabytych towarów.
Niektóre zdjęcia wykorzystane na stronie głównej sklepu mają jedynie charakter podglądowy i nie stanowią oferty sklepu.
Wykorzystanie materiałów zawartych na sklepie internetowym: dobranocka.sklep.pl bez zgody autora, dla jakichkolwiek celów, jest naruszeniem prawa autorskiego, nawet, gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści materialnych. Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).
9. Użytkowanie towaru
Bezwzględnie stosować się do zaleceń, znajdujących się na etykiecie produktu.
10. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.). Kodeksu cywilnego
Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między sklepem a Klientem, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
Data opublikowania Regulaminu 01.02.2023 r.